Znajdź ofertę pracy

Rekrutujemy pracowników z różnych branż oraz skutecznie znajdujemy pracę kandydatom.

Pracownik Sekretariatu

Rodzaj pracy Praca stała

Lokalizacja Szczecin

Nr referencyjny PS/SZC/052017

Agencja Zatrudnienia KS Service sp. z o.o. numer certyfikatu KRAZ 7254 wspiera procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii.

Aktualnie, do naszego biura w Szczecinie, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Pracownik Sekretariatu

WYMAGANIA

  • biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • chęć podjęcia zatrudnienia od zaraz
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie znaczącym atutem

OBOWIĄZKI

  • bieżąca kontrola poczty elektronicznej
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
  • przygotowywanie zamówień na materiały biurowe
  • wsparcie pracowników wszystkich działów w codziennych czynnościach

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju bez względu na wiek i doświadczenie. Dla nas nie jest istotny Twój wiek, natomiast bardzo cenimy dobrą organizację pracy. Do aplikowania zapraszamy również studentów zaocznych i osoby z długim stażem pracy

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych poprzez formularz zgłoszeniowy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez KS Service Sp. z o. o., z siedzibą w Szczecinie."