6 najlepszych książek o employer brandingu
20/06/2017

Budowanie marki pracodawcy to w dobie malejącej bezrobocia, niezwykle istotna kwestia. To dzięki odpowiedniemu employer brandingu zwiększa się przywiązanie pracobiorcy do swojego miejsca pracy, rozbudowuje jego lojalność i wiąże go z przedsiębiorstwem czymś więcej niż tylko formalną umową. Zapraszamy do listy najlepszych książek, którą pomogą ci to osiągnąć.
Kreowanie marki korporacyjnej. Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Połączenie wiedzy naukowej doktor ekonomii, a także praktyki zawodowej opartej na ogromnym doświadczeniu. Czym jest marka korporacyjna? Czym marka produkcyjna? Jak wpływają na wizerunek i reputacje firmy? Employer branding to zaledwie kilkanaście stron w tej pozycji, ale poświadczamy, że są one warte uwagi.
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce. Julita Dąbrowska
Kompleksowa lektura, która powinna być obowiązkiem każdej osoby, której taka tematyka interesuje. Rozdział poświęcony budowaniu wizerunku z punktu widzenia marketingu to majstersztyk. Doskonały opis podziału modeli employer branding. Dobrze wydane około 40 złotych.
Empolyer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku. Marek Kozłowski.
Książka pełna anegdot, ciekawostek, a także wielu przystępnych wskazówek, które powinny stać się istotnymi podpowiedziami dla pracodawców chcących lepiej zadbać o swój odbiór osobisty. Jakie są oczekiwania kandydatów? Jak nadążyć za zmieniającym się rynkiem pracy? Pozycja Marka Kozłowskiego również powinna być traktowana jako obowiązkowa.
The employer brand: bringing the best of brand management to people at work. Simon Barrow, Richard Mosley
Eksportowe spojrzenie na employer branding, ponieważ wypracowane za granicą – w innych warunkach i usposobieniu narodowościowym. Polecamy szczególnie w zakresie porównania z najpopularniejszymi metodami stosowanymi w Polsce.
The 2020 workplace. Jeanne Meister, Karie Willyerd
Głównie traktująca o nowym pokoleniu, spodziewanych zmianach i innowacjach, z którymi trzeba będzie się liczyć. Mocno oparta na prognozach i przypuszczeniach, ale stworzona przez wybitnych specjalistów w dziedzinie employer branding.
Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru, Judith Leary-Joyce.
Mocno skoncentrowana na kulturze organizacyjnej i relacjach między pracodawcą, a pracobiorcami. Pozwala stać się świadomym pracodawcą, który swoje wady jest w stanie schować w dalszy kąt, umiejętnie podkreślając zalety. Dobra inspiracja.