Znalezienie odpowiednich kandydatów na pracowników bywa trudne, prawda? Poszukiwania często okazują się żmudnym procesem, a efekty nie pokrywają się z oczekiwaniami. A gdyby tak zlecić to komuś innemu? Komuś, kto dotarłby do odpowiednich osób, przeprowadził wstępną selekcję i przedstawił Ci gotową listę potencjalnych kandydatów? Agencja rekrutacyjna zrobi to za Ciebie. Kampanie rekrutacyjne AD+HR pozwolą dotrzeć nawet do tych, którzy nie szukają pracy aktywnie.
Agencje pośrednictwa pracy (inaczej firmy rekrutacyjne) to jednostki zajmujące się kompleksowym przeprowadzaniem procesu rekrutacyjnego na zlecenie swojego klienta, czyli przedsiębiorstwa zainteresowanego zatrudnieniem pracowników. Działalność agencji rekrutacyjnych prężnie rozwija się w Polsce już od kilku lat. Jednostki te kojarzą się głównie z dużymi, zatrudniającymi setki pracowników przedsiębiorstwami, jednak nie oznacza to, że niewielkie firmy nie mogą korzystać z ich usług.
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku pracy w Polsce, wypracował odpowiednie narzędzia, które skutecznie wspierają procesy rekrutacyjne. Zaawansowana technologia (między innymi automatyzacja i robotyka, targetowanie i profilowanie, business intelligence) wspiera nasze procesy w pozyskaniu wartościowych wysoko wykwalifikowanych pracowników.
Największe talenty pozyskujemy w sieci poprzez działania marketingowe, zachęcając potencjalnych kandydatów do aplikowania poprzez nasze reklamy. Kiedy potencjalni kandydaci korzystają z Internetu na komputerze, telefonie lub tablecie, wyświetlamy im reklamy, zachęcające do udziału w rekrutacji. Nasze reklamy, wspierające Twoją rekrutację są widoczne na ponad 2000 portalach lokalnych i ogólnopolskich, w Social Mediach, na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych. Wykorzystujemy najpopularniejsze miejsca w sieci oraz specjalistyczne strony, kierowane do profesjonalistów.
Kampania wspiera Twoją rekrutację, kierując na wskazaną stronę lub ogłoszenie kandydatów, spełniających wymagania. Podstawową korzyścią jest większa liczba kandydatów – jeśli Twoja oferta jest atrakcyjna, to w zależności od wybranego pakietu, możesz uzyskać kilkukrotnie więcej kandydatów niż bez naszego wsparcia. Ponadto dotrzesz także do osób które nie szukają pracy – zwykłe działania rekrutacyjne docierają do kandydatów aktywnie poszukujących zatrudnienia, którzy stanowią 10-15% puli osób dostępnych naszymi metodami. Reklamy rekrutacyjne AD+HR pomagają również w dotarciu do specjalistów wysokiej klasy, osób o konkretnym doświadczeniu, trudnych do namierzenia.
Szczegółowe omówienie profilu poszukiwanego kandydata to krok niezbędny do osiągnięcia oczekiwanych efektów. Im więcej informacji przekażesz agencji, tym lepiej dopasuje ona kandydatów. Pamiętaj również o przekazaniu kompleksowych danych na temat Twojej firmy oraz cech wyróżniających ją w danym sektorze. W dobie rynku pracownika firma powinna podkreślać swoje mocne strony, aby stać się w oczach kandydatów atrakcyjnym wyborem. Równie ważna jest szczera i stała komunikacja, która wpływa pozytywnie nie tylko na jakość i efektywność procesu rekrutacyjnego, ale również tworzy podstawy długofalowej współpracy.
