Zalety i wady abonamentu dla firm - KS Service
+
KSSERVICE

Zalety i wady abonamentu dla firm

Zalety i wady abonamentu dla firm
24/02/2020

Zalety i wady abonamentu dla firm

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad wyborem telefonu na abonament lub na kartę. Osoby prowadzące swoją działalność gospodarczą najczęściej decydują się na specjalne rozwiązanie przeznaczone dla przedsiębiorców, czyli abonament dla firm.

Dlaczego warto wybrać abonament dla firm?

Abonament to doskonałe rozwiązanie dla firm, ponieważ jest to comiesięczny koszt, który zmniejsza podatki przedsiębiorcy. Warto także wiedzieć, że szef, który zatrudnia pracowników, może zaoferować im telefony służbowe, także na abonament, i w ten sposób kontrolować część wydatków przedsiębiorstwa. Abonament dla firm jest wybierany również przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdecydowanie lepiej jest wybrać abonament, a nie ofertę na kartę, ponieważ w przypadku pierwszego rozwiązania można uzyskać świetny pakiet usług, w którego skład wchodzą nielimitowane rozmowy i SMS-y, duży transfer danych (czyli dostęp do usług internetowych), a także roaming międzynarodowy. Ten ostatni aspekt ma największe znaczenie dla osób podróżujących za granicę w sprawach służbowych, na przykład w trakcie wyjazdów w delegacje lub na konferencje. Ofertę abonamentu dla firmy warto sprawdzić u różnych operatorów, wybierając odpowiednią zakładkę na stronie internetowej (można to zrobić na przykład tutaj: https://virginmobile.pl/oferty/abonament/firma). 

Zalety i wady abonamentu dla firm

Abonament dla firm ma zdecydowanie wiele zalet. Przede wszystkim jest to rozwiązanie tanie i ekonomiczne, co ma znaczenie w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej. Ponadto, abonament jest kosztem, który zmniejsza wartość podatku przedsiębiorcy. Kolejną zaletą abonamentu jest możliwość dopasowania oferty do potrzeb konkretnej osoby. Warto także wiedzieć o tym, że w niektórych sieciach istnieje możliwość wyboru abonamentu dla firm dla większej grupy numerów, czyli dla szefa oraz jego podwładnych. Każdy kolejny numer jest tańszy, dzięki czemu koszty nie są wcale takie duże. Abonament dla firm na pewno ma także wady, a jedną z nich jest czas trwania umowy, który wynosi 12 miesięcy lub 24. Oznacza to, że nie można zrezygnować z abonamentu z dnia na dzień. Styczeń to czas, gdy w wielu firmach następuje konieczność wyboru nowych planów abonamentowych. Przed wyborem abonamentu dla firm warto porównać różne pakiety oraz ich ceny na stronach operatorów. Szczególne znaczenie ma sprawdzenie czasu trwania umowy, a także tego, co wchodzi w skład pakietu. Abonament dla firm to bardzo często wybierane rozwiązanie, które wcale nie musi być drogie. Za usługi klient dostaje od operatora fakturę, co zdecydowanie ułatwia comiesięczne rozliczenie. Warto na bieżąco sprawdzać nowe oferty w różnych sieciach komórkowych, aby móc negocjować kolejną umowę z doradcą. Zwykle konsultanci interesują się klientami biznesowymi i oferują im najlepsze warunki, zwłaszcza jeśli dana firma jest wierna konkretnemu operatorowi przez dłuższy czas.