Nasz zespół z pasją podejmuje wyzwania w poszukiwaniu pracowników z różnorodnych branż na stanowiska niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Wspieramy nie tylko firmy w pozyskaniu najlepszych specjalistów, ale także przeprowadzamy naszych Kandydatów przez wszystkie etapy procesu rekrutacyjnego od złożenia aplikacji po ostateczną decyzję potencjalnego Pracodawcy.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, firmy handlowej mieszczącej się w Szczecinie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego i reklamacji

 

Korzyści ze współpracy z nami:

  • stabilne zatrudnienie w firmie z 10-letnim stażem na rynku
  • wynagrodzenie od 5000 zł brutto (5700 zł brutto po okresie próbnym)
  • premie wydajnościową oraz premie świąteczne i handlowe
  • elastyczny czas pracy – zacznij między 6 a 8
  • niepowtarzalna atmosfera, którą tworzy młody i zgrany zespół
  • owocowe poniedziałki i pizza day w piątki
  • po okresie wdrożeniowym możliwość pracy w systemie hybrydowym (tydzień/ tydzień)

 

Czego oczekujemy:

  • znajomości j. niemieckiego na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny
  • umiejętności dobrej organizacji własnej pracy oraz odporność na stres
  • samodzielności, ale także umiejętności pracy w grupie

 

Zakres obowiązków:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • obsługa zapytań i zgłoszeń reklamacyjnych
  • przygotowywanie dokumentów finansowych związanych z przyjmowaniem zamówień
  • przygotowywanie oraz publikacja nowych produktów na platformy sprzedażowe

Spiesz się, mamy tylko jedno miejsce!